Az e-Titán online képzéstámogató programrendszer fő funkciója, hogy keretrendszerként biztosítsa az e-learning rendszerű elméleti tanfolyamra beíratott tanuló számára a tananyagok lejátszását, és nyilvántartsa a tanulással töltött időt és az előrehaladást. (A közlekedési hatóság az e-Titán rendszert, mint a gépjárművezető képzésben alkalmazható keretrendszert akkreditálta.)
Az e-Titán rendszer szerződött partnerei részére – így számunka is – lehetőséget nyújt az e-learninget választó tanulók adatainak az autósiskola által történő rögzítésére, valamint a tanuló számára a megfelelő e-learning elméleti képzés megrendelésére. Tantermi képzésben részt vevő tanulók részére a vizsgafelkészítő alkalmazások megrendelése egyszerűsített adatmegadással is lehetséges. Az e-Titán rendszer ezen felül – igény szerint – lehetőséget nyújt a teljes képzési folyamat (elmélet és gyakorlat, e-learning és tanterem egyaránt) képzési adminisztrációjának elvégzésére is (ideértve többek között az ügyfélkapus műveletek automatikus végrehajtását, a képzéssel kapcsolatos pénzügyek nyilvántartását, vagy éppen a gyakorlati oktatók havi óra- és vizsgaösszesítőjének összeállítását és beküldését). Az e-learning tananyagok forgalmazására szerződést kötő autósiskolák mind az e-learning tanfolyamok megrendeléséhez szükséges alapfunkciókat, mind pedig a további, rendelkezésükre bocsátott képzési adminisztrációs funkciókat térítésmentesen használhatják az e-Titán rendszerben.
Az autósiskola által megrendelt e-learning tanfolyam elvégzéséhez a tanuló regisztrációs levelet kap, melynek segítségével a rendszerbe belépve a tanulásra rendelkezésre álló idő alatt tetszőleges időbeosztással elvégezheti a képzést. A teljes körű hatósági képzést megvalósító tanfolyam elvégeztével a rendszer előállítja a hatályos rendelkezéseknek megfelelő, elektronikusan aláírt képzési igazolást, melyet elektronikus formában megküld a vizsgaközpontnak, valamint letölthetővé tesz a tanuló és iskolavezetője számára.
A felhasználói adatbiztonság egyre fokozottabban előtérbe kerül az informatikai eszközök felhasználói körében. Igazodva a kor elvárásaihoz – egyelőre opcionálisan választhatóan – az e-Titán rendszerben is bevezetésre kerül a kétlépcsős azonosítás lehetősége.
Az új funkció elérhető minden e-Titán felhasználói fiókkal regisztrált felhasználó számára
Ezt követően választhat két opció közül, hogy szeretné-e a kétlépcsős azonosítást használni:
– Amennyiben az „Igen” választ jelöli meg, úgy a továbbiakban a megjelenő beállítási ablakban meg-adottak szerint lesz lehetősége belépnie az e-Titán rendszerbe.
– Amennyiben a „Nem” választ jelöli meg, úgy a továbbiakban ugyanúgy kell majd belépnie az e-Titán rendszerbe, mint korábban is.
Abban az esetben, ha korábban már találkozott belépéskor azzal a hibaüzenettel, amelyet eddig a „reCaptcha” biztonsági célból jelenített meg („Ön nem bizonyította megfelelően, hogy nem robot”), innentől kezdve a kétlépcsős azonosítás beállításával tudja feloldani.
Abban az esetben, ha a megjelenő kérdésre igennel válaszolt, a következő megjelenő felületen állítsa be, hogy mihez szeretné használni a kétlépcsős azonosítást!
A „reCaptcha feloldásához használható” résznél meg kell adni, hogy milyen módon szeretné meg-kapni a belépéshez szükséges biztonsági kódot. Ezt az „Alapértelmezett használat” résznél kell megadni. Abban az esetben, ha még nem használta Authenticatort kétlépcsős azonosításhoz, akkor a „Beállítási segédletre” kattintva találja meg a mobileszközre történő telepítéshez szükséges folyamatleírást.
A kétlépéses azonosítással kapcsolatos beállításait később, a „Profilom” menüpontban módosíthat-ja.
További jó tanulást, eredményes vizsgákat kívánunk!